Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy

Kiedy w czasie popołudniowego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to przygnębienie. A rano kołowrotek zaczyna się tania kamagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas działamy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie oczekujemy. Często za dużo oraz za szybko i to w większości wypadków stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i wiecznym uczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jak myślimy o treningu fizycznym to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne maratony na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, że wychodzi nam z tej kalkulacji, iż w tygodniu już nie będzie czasu na spanie, a przecież odpoczynek też jest istotny dla zdrowia… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzmaga się.
Najważniejsze, to zakomunikować sobie jasno: lepsza malutka zmiana niż żadna. Wygospodarujmy 15 minut dziennie albo pół godziny trzy razy w tygodniu, żeby się ruszyć z fotela – iść na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może popróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam satysfakcji! Zatroszczmy się także o strawę i określmy sobie jakieś dni w
cialis bez recepty
tygodniu, w które będziemy spożywać potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Kreśląc sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy prawdziwe zmiany do własnego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet małe modyfikacje harmonogramu tygodnia zapewniają dostrzegalną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej i mamy więcej siły, którą warto w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam opory i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oceni etap choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zapytać również dietetyka o adekwatną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Dziewięć przepisów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka wypróbowanych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja ze zbliżenia była o wiele większa.

Prezentuje parę prostych rad, aby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wyzwalać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania wykazały, że kontakt cielesny stymuluje produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Skutek jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć % – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słońca obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Zgodnie z tym co udowadniają naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Ustalili oni, że filmy romantyczne podwyższają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o 10 procent. Największym twoim kłopotem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie i wzwody są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy zajdzie taka konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa napływa większa dawka krwi.

5. Pij sok z granatu
Na co dzień pij szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, levitra tanio
iż owoc ten usprawnia przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego powoduje, że całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii skutecznie powiększa transport krwi do penisa – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które relaksują i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej krępujące niż zaopatrywanie się w leki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli mężczyzna je zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. Zatem wskazane jest włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w organizmie i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć papierosy

Nikotyna znajdująca się w papierosach może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie udowodniło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra bez recepty